حرب كلامية بين زينة وأحمد عز

في أول تعليق له بعد إصدار حكم براءته من قضية سب وقذف الممثلة زينة صباح اليوم، كتب عز عبر حسابه الخاص على أحد مواقع التواصل الإجتماعي الآتي:
"بحمد ربنا وأشكر فضله وأثق في القضاء المصري وكنت واثق في البراءة لأني ماعملتش أي حاجه غلط وتربيتي إن الإنسان دايما لازم يكون محترم في كلامه حتى لو الناس غلطت فيه، وربنا أظهر الحق وهنستمر في قضية النسب لآخر يوم في عمرنا، بشكر كل الجمهور اللي ساندني ووقف جنبي وكان واثق في براءتي وأكبر شكر لهيئة دفاعي ولمساندتهم لي في الحق".
"انتظروا فيلمي القادم الخلية إن شاء الله يكون عند حسن ظنكم ويكون من أقوى الأفلام. "بِسْم الله الرحمن الرحيم ويمكرون ويمكر الله والله خير الماكرين".
وردت الفنانة زينة على موقف الممثل أحمد عز من الحكم عليه بالبراءة من تهمة القدح والذم التي رفعتها عليه سابقاً بعد أن قال: "كنت واثق من براءتي لأني ما عملتش حاجة غلط".
وكتبت زينة عبر حسابها الشخصي الخاص على أحد مواقع التواصل الإجتماعي التالي:
"معلش بقى أنا ما كنتش ناوية أعلق بس بصراحة كدبك اللي ما لوش نهاية بيستقزني جدًا".
"أولا مبروك براءتك من قضية السب والقذف في حقي، ولو إن مبروك من تهمة زي دي مش حاجة تشرف أوي يعني.. إنت ما أخدتش جايزة نوبل"، مشيرة إلى أنها لن تتركه يسجن خوفًا على مصير أولاده.
واستكملت زينة قائلة "ارجع بقى من لندن اللي انت مستخبي فيها يا دكر ما تخافش"، محذرة إياه بأنه لو خاض في موضوع نسب أولاده مرة أخرى سيكون لها تصرف آخر بالقانون.

CONVERSATION

0 comments:

إرسال تعليق